Megújult a Call-Centerünk menürendszere
2016-06-27
Mi a különbség a CT és az MR vizsgálat között?
2016-08-09
Vissza a Blogra

Érkezés a Medicover Klinikákra

A Medicover válaszol: Teendők érkezéskor

Mennyivel előbb érkezzek? Kit keressek? Kitől kérdezhetek? – Gyakran felmerülő kérdések, ha még nem járt klinikánkon. Az alábbi bejegyzésben összeszedtük, pontosan mik a teendők érkezéskor.

Célunk, hogy gördülékeny ellátást tudjuk biztosítani Ügyfeleink számára, ezért kérjük együttműködésüket abban, hogy a Medicover Klinikáin és Egészség Pontjain az egyeztetett időpontra minden esetben legalább 10 perccel korábban érkezzenek.

Mi történik ebben a tíz percben?

Teendők megérkezéskor

  • Jelezze recepciós kollégáinknak, hogy milyen vizsgálatra vagy vizsgálatokra (pl. szakrendelés, beavatkozás, laborvizsgálatfogászati kezelés, ABPM/Holter, CTMR) érkezett!
  • A pontos leletkiadás és receptfelírás érdekében személyes okmányait (személyazonosító igazolvány, TAJ kártya) és amennyiben biztosított ügyfelünk, akkor Medicover kártyáját is mindig készítse elő!
  • Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatra való érkezéskor a munkáltatójától kapott „Beutalás munkaköri orvosi alkalmassági vizsgálatra” nyomtatványt is készítse elő.

Ügyintézés és adminisztráció a recepciónál

  • Személyes adatainak ellenőrzése, változások bejelentése.
  • Medicover Online bejelentkezési adatok (egyedi azonosító, egyedi kód) átvétele, nyilatkozat a marketing célú megkeresésekkel kapcsolatban.
  • Amennyiben eszközös diagnosztikai vizsgálaton vesz részt, a beleegyező nyilatkozat kitöltése.

A vizsgálatot követően

Az orvosi vizsgálat befejeztével kérjük, fáradjon a recepciós pulthoz, ahol munkatársaink ellenőrzik, hogy minden előjegyzett vizsgálat elvégzésre került-e.

Az esetleg szükséges kontroll, valamint diagnosztikai vizsgálatokra, további szakorvosi vizsgálatokra Call Centerünk segítségével tud időpontot foglalni.

Köszönjük szépen együttműködését és szíves megértését!