A Medicover válaszol: Teendők érkezéskor
Mennyivel előbb érkezzek? Kit keressek? Kitől kérdezhetek? – Gyakran felmerülő kérdések, ha még nem járt klinikánkon. Az alábbi bejegyzésben összeszedtük, pontosan mik a teendők érkezéskor.
Célunk, hogy gördülékeny ellátást tudjuk biztosítani Ügyfeleink számára, ezért kérjük együttműködésüket abban, hogy a Medicover Klinikáin és Egészség Pontjain az egyeztetett időpontra minden esetben legalább 15 perccel korábban érkezzenek.
Mi történik ebben a tíz percben?
Teendők megérkezéskor
- Jelezze recepciós kollégáinknak, hogy milyen vizsgálatra vagy vizsgálatokra (pl. szakrendelés, beavatkozás, laborvizsgálat, fogászati kezelés, ABPM/Holter, CT, MR) érkezett!
- A pontos leletkiadás és receptfelírás érdekében személyes okmányait (személyazonosító igazolvány, TAJ kártya) és amennyiben biztosított ügyfelünk, akkor Medicover kártyáját is mindig készítse elő!
- Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatra való érkezéskor a munkáltatójától kapott „Beutalás munkaköri orvosi alkalmassági vizsgálatra” nyomtatványt is készítse elő.
Ügyintézés és adminisztráció a recepciónál
- Személyes adatainak ellenőrzése, változások bejelentése.
- Medicover Online bejelentkezési adatok (egyedi azonosító, egyedi kód) átvétele, nyilatkozat a marketing célú megkeresésekkel kapcsolatban.
- Amennyiben eszközös diagnosztikai vizsgálaton vesz részt, a beleegyező nyilatkozat kitöltése.
A vizsgálatot követően
Az orvosi vizsgálat befejeztével kérjük, fáradjon a recepciós pulthoz, ahol munkatársaink ellenőrzik, hogy minden előjegyzett vizsgálat elvégzésre került-e.
Az esetleg szükséges kontroll, valamint diagnosztikai vizsgálatokra, további szakorvosi vizsgálatokra Call Centerünk segítségével tud időpontot foglalni.
Köszönjük szépen együttműködését és szíves megértését!