Panaszkezelési Szabályzat – Medicover Zrt.
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicover Egészségközpont Zrt.-hez (a továbbiakban: Medicover Zrt.) beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.
A panasz bejelentésének módjai
A Medicover Zrt. ügyfeleinek joguk van panaszt tenni a Medicover Zrt. által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:
Szóbeli panasz esetén:
– személyesen: A Medicover Zrt. egészségközpontjaiban, nyitvatartási időben. (Az egészségközpontok elérhetősége és nyitvatartási ideje megtalálható a Medicover Zrt. honlapján: http://www.medicover.hu/ )
– telefonon: A Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7-től 20 óráig
Írásbeli panasz esetén:
– személyesen vagy érvényes írásbeli meghatalmazással rendelkező más személy által átadott irat útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.
– postai úton a következő levelezési címre, mely egyben a társaság székhelye is: Medicover Egészségközpont Zrt., 1134 Budapest Váci út 29-31.
– elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címre.
A panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díjat a Medicover Zrt. nem számít fel.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.