Panaszkezelési Szabályzat – Medicover Försakrings AB (Publ)
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepéhez (a továbbiakban: Medicover Biztosító) beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.
A panasz bejelentésének módjai
Szóbeli panasz esetén:
– személyesen: A panaszügyintézés helyén (Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe központi irodája, 1134 Budapest, Váci út 29-31.) nyitvatartási időben (munkanapokon 8-16 óráig).
– telefonon: A Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7-től 20 óráig
Írásbeli panasz esetén:
– személyesen vagy más által átadott irat útján,
– postai úton a következő levelezési címre: Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe, 1134 Budapest, Váci út 29-31.
– elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címre.
A panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.
Panaszbejelentő űrlap letöltése.