A Medicover dinamikus fejlődése a szervezet egészére hatással van, egységeitől változást és fejlődést követel, hogy még eredményesebben teljesíthesse bővülő ügyfélkörének igényeit, magas szintű kiszolgálását. Ennek jegyében 2017 februárjától Nyíregyházán kezdte meg működést a Call Center.
Kollégáink, hétköznapokon 7:00 és 20:00 óra között magyar, valamint angol nyelven bonyolítják mind a bejövő, mind a kimenő hívásokat, foglalnak időpontokat, továbbítják az esetleges panaszokat, végzik ezek adminisztrációját.
A csapatban 38 hívásfogadó operátor, 6 Network munkatárs kapott helyet, akiket 3 csoportvezető irányít. A költözés óta március végéig több mint 40 800 hívás érkezett hozzájuk, amelynek azonnali megválaszolási aránya átlagosan 97 százalék feletti volt.
Egyeztessen időpontot a +36 1 465 31 00 telefonszámon!
Forduljon bizalommal munkatársainkhoz!