Skip to content Skip to footer

A késések kezelése

A Medicover válaszol: A késések kezelése

Ügyfeleink a véleménykártya segítségével rendszeresen tájékoztatnak minket véleményükről és elégedettségükről, amit mindig örömmel fogadunk, hiszen minden észrevétel segíti ellátásunk fejlesztését. A visszajelzések alapján számos esetben előfordult, hogy ügyfeleink jelezték, hogy csúszással tudtak a foglalt időpontjukon részt venni, mert más Ügyfelek késéssel érkeztek.

Kérjük Ügyfeleinket, hogy a gördülékeny szolgáltatás igénybevétel érdekében az időpontjára minden esetben legalább 15 perccel korábban érkezzen, hogy az adminisztrációs teendőket el tudjuk végezni, mert csak így tudjuk garantálni az Ön időpontját. Erre azért van szükség, hogy minden ügyfelünknek pontos ellátást tudjunk biztosítani.

Az egészségügyi ellátás jellegzetességéből adódóan azonban előfordulhat, hogy orvosainknak nem várt, akut ellátást kell végezniük. Ilyen esetben kerülhet sor arra, hogy Önnek várakoznia kell. Erről kollégáink minden esetben tájékoztatni fogják Önt, köszönjük megértő türelmét.

 

Köszönjük együttműködését és megértését.

A késés kezelése - Medicover szakrendelések
Elérhetőségek

Üzenjen nekünk!

close-link