Skip to content Skip to footer

Informatikai HelpDesk munkatárs (Szeged)

informatikai_helpdesk_munkatárs_szeged_frissített_02_1200x400

A Medicover Zrt. Közép-Kelet-Európa legnagyobb nemzetközi magán-egészségügyi szolgáltatója és ellátásszervezője.

Folyamatosan bővülő sikeres magyarországi csapatunk erősítéséhez munkatársat keresünk
Informatikai HelpDesk munkatárs (Szeged)
munkakörbe.

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, partnerekkel, első szintű technikai támogatásuk
  • Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása
  • Dokumentációk előállítása és kezelése
  • Több műszakos munkarend

Elvárások:

  • Minimum középfokú informatikai végzettség
  • Hardver illetve hálózati ismeretek
  • MS Office alapos ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Csapatmunkára való képesség

Előny:

  • Közép szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Egy nemzetközi vállalat munkakörnyezetét és biztonságát
  • Továbbképzési lehetőségeket
  • Önálló, felelősségteljes munkát

Munkavégzés helye:

  • Szeged

Jelentkezés módja:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a pozíció és bérigény megjelölésével kérjük küldje el a „Jelentkezem” gomb segítségével.

Az álláshirdetésre való jelentkezésével és azzal, hogy önéletrajzát továbbítja a Medicovernek, Ön hozzájárul a megadott személyes adatainak Medicover általi kezeléséhez. A Medicover részletes adatkezelési tájékoztatóját a Medicover honlapján érheti el.

Jelentkező adatai:

* Kötelezően kitöltendő/csatolandó.

Informatikai HelpDesk munkatárs (Szeged) - Medicover
Elérhetőségek

Üzenjen nekünk!

close-link