A Medicover Zrt. Közép-Kelet-Európa legnagyobb nemzetközi magán-egészségügyi szolgáltatója és ellátásszervezője.
Folyamatosan bővülő sikeres magyarországi csapatunk erősítéséhez munkatársat keresünk
Informatikai HelpDesk munkatárs (Szeged)
munkakörbe.
Feladatok:
- Kapcsolattartás a felhasználókkal, partnerekkel, első szintű technikai támogatásuk
- Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása
- Dokumentációk előállítása és kezelése
- Több műszakos munkarend
Elvárások:
- Minimum középfokú informatikai végzettség
- Hardver illetve hálózati ismeretek
- MS Office alapos ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Jó problémamegoldó képesség
- Csapatmunkára való képesség
Előny:
- Közép szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Egy nemzetközi vállalat munkakörnyezetét és biztonságát
- Továbbképzési lehetőségeket
- Önálló, felelősségteljes munkát
Munkavégzés helye:
- Szeged
Jelentkezés módja:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a pozíció és bérigény megjelölésével kérjük küldje el a „Jelentkezem” gomb segítségével.
Az álláshirdetésre való jelentkezésével és azzal, hogy önéletrajzát továbbítja a Medicovernek, Ön hozzájárul a megadott személyes adatainak Medicover általi kezeléséhez. A Medicover részletes adatkezelési tájékoztatóját a Medicover honlapján érheti el.