Tizedszer is Superbrands díjazott a Medicover
Örömmel számolhatunk be róla, hogy a Medicover 2016-ban a szakértői bizottság döntése alapján újra elnyerte a Superbrands díjat!
A független szakértőkből álló bizottság értékelése mellett évek óta a fogyasztók is részt vesznek a díjra jelöltek kiválasztásában. A Gfk Hungária Piackutató Intézettel együttműködve egy online kutatás keretében kérdezik meg az ügyfeleket a legkedveltebb márkákról.
Ezért külön öröm számunkra, hogy sorozatban tizedik alkalommal érdemeltük ki az elismerést, ami megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk és továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy teljes mértékben megfeleljünk Ügyfeleink elvárásaink.
Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy a legkiválóbb fogyasztói márkák mellett a legkiválóbb üzleti márkák is részesülnek a díjazásban. Mára a Superbrands a nagyközönség számára egy ismert és elismert védjeggyé vált. Mind a fogyasztók életében, mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.
Köszönjük megtisztelő bizalmukat!